Postada en çok şikayet “kayıp” gönderiler

2020’de E-Ticaretteki Artış Şikayet Sayılarını Yükseltti

2020 yılında Kovid-19 salgınının etkisiyle e-ticaret gönderilerinde yaşanan artış, BTK’nin posta ve elektronik haberleşme sektörleri pazar verileri raporlarına yansıdı. Buna göre şikayet sayıları artarken, sonraki yıllarda ise azalma görüldü.

Geçen yıl CİMER ve bireysel dilekçe aracılığıyla posta sektöründe yapılan şikayet sayısı 6 bin 500’e ulaştı. Bu şikayetler arasında “kayıp/çalıntı” gönderi şikayetleri 1804 ile en çok görülen tür oldu. İkinci sırada ise “şube/acente/personel” şikayetleri 1387 ile yer aldı.

En Çok Şikayet Bilişim Sektöründe İnternet İçin Alınıyor

BTK Online Tüketici Şikayet Sistemi üzerinden geçen yıl bilişim sektöründe 184 bin 298 şikayet kaydedildi. Bu şikayetlerin yüzde 48’i “internet servis sağlayıcılığı” hizmetlerine yönelikti ve toplamda 89 bin 106 şikayet bu konuya odaklandı.

Kuruma ulaşan diğer şikayet türleri arasında uydu platform hizmetlerine yönelik 10 bin 629, mobil hizmetlere ilişkin 76 bin 110, sabit telefon hizmetlerine yönelik 6 bin 922 ve Kablo TV hizmetlerine ilişkin 1531 şikayet bulunuyordu.

Mobil iletişim sektöründe en çok şikayet faturalandırmada odaklanırken, internet hizmetlerinde bağlantı/hizmet kalitesi sorunları ön plana çıktı. Uydu platform hizmetlerinde en fazla şikayet “faturalandırma” üzerine yapılırken, sabit telefon hizmetlerinde “abonelik işlemleri” ve Kablo TV hizmetlerinde de “bağlantı/hizmet kalitesi”ne ilişkin şikayetler öne çıktı.

Related Posts

SPK, sermaye piyasası araçlarına ilişkin kayıtların tutulmasında değişikliğe gitti

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Merkezi Kayıt Kuruluşunun (MKK) denetimine dair usul ve esaslar ile kaydileştirilen sermaye piyasası araçlarına ilişkin kayıtların tutulmasını düzenleyen yönetmelik ve tebliğinde değişikliğe gitti.

ABD’de ekonomik buhran: Borçlanma tahmini yükseltildi

Küresel ticaret savaşının başrollerinden olan ABD Hazine Bakanlığı, bu yılın ikinci çeyreğine ilişkin borçlanma tahminini 514 milyar dolara çıkardı.

EPDK Kurul kararları – 27 Nisan 2025

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), bazı akaryakıt ve doğal gaz dağıtım şirketlerinin depolama ve perakende satış tarifelerinde değişikliğe gitti.

Bakanlık ifşa etti… İstanbul’da bu restorana dikkat: Lahmacunda ‘kalp’ tespit edildi!

Tarım ve Orman Bakanlığı’nın ‘taklit ve tağşiş’ listesi güncellendi. İstanbul’da bir restoranda satılan lahmacunun içinde ‘kalp’ tespit edildi.

İstanbul’daki evler için kritik çağrı: Birleşin ve güçlendirin

Deprem Güçlendirme Derneği (DEGÜDER) Başkan Yardımcısı ve İnşaat Yüksek Mühendisi Özlem İmren, güçlendirmenin yama değil, binanın sıfır bina performansına ulaşması için yapılan müdahaleler olduğunu belirterek, konutlarda da güçlendirme çalışmalarının yaygınlaştırılması çağrısında bulundu.

Yaz sezonu yaklaşırken dolandırıcılar harekete geçti: Araç kiralarken bunlara dikkat!

Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER) Yönetim Kurulu Başkanı Kağan Yaşa, günlük ve kısa dönem araç kiralamalarında yaşanan tüketici mağduriyetlerine dikkati çekerek, “Yurt çapında tanınan ve ana iş alanı araç kiralama olan kurumsal markaların tercih edilmesi, gerek kiralama sürecinde gerekse sonrasında tüketicilerin sorunsuz ve memnuniyet verici hizmet almasını sağlayacaktır” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir