Dolar ve Euro bugün ne kadar oldu? 11 Haziran 2025 Çarşamba döviz fiyatları

İstanbul’da Dolar ve Euro Güne Nasıl Başladı?

İstanbul serbest piyasasında dolar günü 39,18 liradan, Euro ise 44,77 liradan açtı.

Serbest piyasada doların alış ve satış fiyatı 39,18 lira olarak sabitlenirken, Euro’nun alış ve satış fiyatı da 44,77 lira olarak belirlendi.

Dünkü kapanışta dolar 39,27 lira, Euro ise 44,89 liradan satılmıştı.

Related Posts

Türkiye’nin dev bankası uyardı: Milyonlarca kullanıcının kredi kart limiti iptal edilecek

QNB Türkiye iştiraki olarak 13 yıldır hizmet veren Enpara’nın ayrı bir banka olarak faaliyete başlamaya hazırlanmasının ardından milyonlarca kullanıcıya peş peşe uyarı mesajları gönderildi. Eylül ayında yapılması beklenen devir işlemlerinin ardından kullanıcıların IBAN bilgileri değiştirilecek ve iki uygulamada ortak olarak kullanılan kredi kartı çatı limitleri iptal olacak.

İki yıllık mücadele: EPDK tahkim davasını kazandı

İtalyan şirketi Enel S.p.A’nın Türkiye’ye karşı 30 milyon dolarlık tazminat talebiyle açtığı dava EPDK lehine sonuçlandı.

İstanbul Havalimanı Avrupa’da bir numara oldu! Günlük bin 612 uçuş

Avrupa Hava Seyrüsefer Güvenliği Teşkilatının (EUROCONTROL) 7-13 Temmuz dönemine ilişkin “Avrupa Havacılık Raporu” yayımlandı. Rapora göre, İstanbul Havalimanı, bu dönemde günlük ortalama 1612 uçuşla Avrupa’nın en yoğun havalimanları arasında ilk …

CHP’li Karabat’tan ÖTV tepkisi: Bunun adı zorbalık

Karabat, “Rasyonel zemin diye göreve gelen Mehmet Şimşek, bu iki yılda halka kan kusturmaktan başka bir iş yapmadı. Şimdi de gece yarısı kararıyla arabalarda uygulanan ÖTV’yi artırdı.” yorumunu yaptı.

LPG’ye zam! Akaryakıtta tabela değişiyor

Akaryakıt fiyatları Brent petrol fiyatlarındaki dalgalanma, kurdaki hareketlilik ve küresel gelişmelerden etkilenip değişim gösterirken haftalar sonra zam haberi geldi. En son 3 Temmuz’da enflasyonun açıklanmasının ardından motorine zam değişmişti …

Aynı dünyada farklılaşmak: Newell Brands’in kültürel şifreleri

Küreselleşme, tüketici alışkanlıklarını her geçen gün daha da benzeştirirken, markaların gerçek farkı yaratabilmesi için “detayda titizlik” ve “yerel zekâyla uygulanan küresel stratejiler” hiç olmadığı kadar önemli hale geliyor.